BBQ!!!!!
19/06 @ 19:00 - 21:00

Hey allerleukste Givers
Het is tijd voor de laatste vergadering van het jaar :(((((((
Super jammer, maar we eindigen het jaar wel met een BANGER!!!
We gaan samen gezellig bbq’en, dus neem zeker iets lekkers mee voor op de bbq!
Tot vrijdag!!!!
