Overgang ’22

Liefste ouders, leden en sympathisanten

Na een fantastisch kamp en een maand de scouts te moeten missen is het weer tijd om er dubbel en dik in te vliegen!

We wijden het nieuwe scoutsjaar officieel in op 18 september om 13 uur op onze geliefde Waasdonk.

Wat staat er u te wachten?
We beginnen met het nieuwe jaarthema voor te stellen, natuurlijk gepaard met het bijhorende dansje. Daarna gaan de leden die moeten overgaan om te beurten over. Wanneer dit achter de rug is worden de leidingsploegen bekend gemaakt (spanneeeeend)! Uiteraard doen we dat dansje ook nog een tiental keren hihi

Een gouden tip voor alle leden die overgaan: kom NIET in je nieuwste outfit, vuil zal je worden :)) je das is uiteraard een vereiste!!!

De leiding staat te popelen om jullie ALLEN te ontvangen, hopelijk zien we jullie daar!

Een stevige linker,
de leiding xoxo