Soixante-Huite

Beste ouders, ex-leiding en sympathisanten, Voor het 68-jarige bestaan van onze topscouts zijn wij 2 jaar geleden begonnen met het brouwen van ons eigen biertje, Soixante-Huit. Na wat vertraging zijn we terug met een nieuwe lading die zowaar nog lekkerder is dan de vorige. Een lekker, fris blond biertje van 6,8 (toevallig seg) procent. Een heerlijke dorstlesser voor op een terrasje deze zomer. Voor 6 flesjes betaalt u €15 en voor een bak €50. Er zullen ophaal momenten georganiseerd worden, wanneer en waar die zijn communiceren we via email. De betaling zal dan ter plekke zijn en kan via overschrijving, QR code of cash. Het leeggoed kan overal binnengebracht worden of kan u terug aan ons bezorgen.

Schol!

Klik hier om te bestellen!

biermeesters@scouts68.be

Rekeningnummer