Bezig met het laden van Events

« Alle Events

• Dit event is voorbij.

giver gesprekje

24/03 @ 10:30 - 12:00

Beste ouders en leden,
Wij merken dat de givertak dit jaar een erg moeilijke tak is, het blijkt moeilijk om alle leden te laten samensmelten tot een gezamenlijke groep waarin iedereen zich goed kan voelen. Dit vinden we uiteraard erg jammer en wij willen er dan ook alles aan doen om dit te verbeteren.
Dat is iets dat wij als leiding natuurlijk niet alleen kunnen en daarom zouden we graag eens met alle leden samenzitten om een open gesprek te hebben waarin iedereen (leiding, eerstejaars en tweedejaars) zijn bezorgdheden kan uiten. Hopelijk kan dit gesprek leiden tot een gemoedelijkere sfeer en betere dynamiek binnen de groep. We willen graag echt samen zoeken naar een oplossing, en dus niet als leiding-leden.
Ook met het paaskamp in het vooruitzicht lijkt het ons goed dat bepaalde zorgen kunnen worden uitgesproken, zodat we op paaskamp heel hard kunnen inzetten op het vormen van 1 grote, fijne groep. We zijn al niet met veel en het zou fijn zijn als we allemaal met plezier naar de scouts kunnen blijven komen.
Concreet verwachten we jullie (leden) op 24/03 van 10:30 tot 12:00 op het stamkot(kapoenenlokaal). Jullie kunnen dus wel nog uitslapen na de eetslag.
We verwachten iedereen op deze vergadering, in het belang van de rest van het jaar. Zie het als iets goeds dat dit gesprek doorgaat, we doen dat voor jullie!
Als je niet kan komen verwachten we deze keer een mail van je ouders met een geldige reden waarom je niet aanwezig kan zijn.
Tot snel!
Veel liefs,