Bezig met het laden van Events

« Alle Events

• Dit event is voorbij.

sportvergadering

26/05 @ 09:15 - 11:45

Beste sportieve scoutelingen,

Kom mee je passie voor beweging, teamwork en gezondheid vieren bij een vergadering vol scouts! 🏅🏃‍♂️🏐

Of je nu een doorgewinterde atleet bent of net begint aan je sportieve reis, deze bijeenkomst belooft een bron van inspiratie en plezier te zijn voor ons allemaal. Tijdens deze bijeenkomst zullen we samen genieten van een scala aan sportieve activiteiten, van traditionele spellen zoals voetbal en volleybal tot leuke teamuitdagingen en misschien zelfs een paar verrassingsactiviteiten!

Dus trek je sportkleding aan, breng je favoriete energieke houding mee en sluit je aan bij ons op deze athletische reis naar sportieve excellentie. Laten we samen bewegen, plezier maken en herinneringen creëren die een leven lang meegaan!

We zien jullie op het veld!

GROETIES EN DE BALLE

Mona, Roos, Michiel, Dylan, Lena, Anna en Seppe