Groepsfoto met vrijwilligers van Tumult

Onze Start met de Tumult Workshops!

Hallo!

We willen jullie even updaten over de leuke start die we hebben gehad met de Tumult workshops.

Deze eerste sessie was vooral een kennismaking met de basis. We hebben een duik genomen in de algemene principes en basisbegrippen die belangrijk zijn om alle aspecten goed te begrijpen. We gingen onder andere in op wat is pesten, de no blame methode en groepen samenstellen. Het was super interactief, met spelletjes en groepsdiscussies geleid door twee enthousiaste jonge vrijwilligers.

In de volgende sessies gaan we verder met de drie pijlers van een pest vrij klimaat. Volgende week in de tweede sessie beginnen we met ‘Reactie’. Na ‘Reactie’ duiken we in ‘Preventie’ en ‘Kwaliteit’, waar we echt concreet aan de slag gaan. Waar we niet alleen praten, maar ook effectief doen!

De eerste sessie was meteen een succes en we zijn trots op de inzet van de leiding. We kijken alvast uit naar de volgende workshop en zijn benieuwd wat er nog aan zit te komen!