Overgang 2023

Liefste ouders, leden en sympathisanten,

De zomer is voorbij gevlogen en na een onvergetelijk kamp zijn we weer opgeladen voor een nieuw scoutsjaar vol avonturen! Zet 17 september alvast in jullie kalenders, want om 13 uur begint op onze vertrouwde Waasdonk de overgang!

Wat kunnen jullie verwachten?
De spits wordt afgebeten met de onthulling van ons splinternieuwe jaarthema, en ja, er hoort weer een swingend dansje bij! Geloof ons, het dansje wordt er alleen maar leuker op na een paar keer. Vervolgens zullen onze moedige leden één voor één de overgang maken. En dan… la moment suprême: de bekendmaking van de nieuwe leidingsploegen!

Aan onze overgangshelden: doe vooral geen splinternieuwe kleding aan. De modder wacht geduldig! Maar vergeet je das niet, die blijft noodzakelijk.

Wij, de leiding, zijn alvast enorm enthousiast om met jullie aan dit nieuwe jaar te beginnen. Tot dan voor veel plezier en avontuur!

Een stevige linker,
de leiding